9 Μαρτίου 2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
“Φυγή προς τα Εμπρός”, Επίσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας
Στα πλαίσια του προγράμματος μας με τίτλο “Φυγή προς τα Εμπρός”, κλιμάκιο της “κοινωνίας αξιών” αποτελούμενο εκ των κκ. Δημήτρη Κόλλια (Υπ. τομέα Παιδείας, Καθηγητή), Πολυχρόνη Κοκκινίδη (Υπ. τομέα Δικαιοσύνης & Ανθρ. Δικαιωμάτων, Δικηγόρο) και Νίκη Ροδοπούλου – Διαμαντάκου (Υπέυθυνη Οργάνωσης), επισκέφθηκε το Γραφείο του Αναπλ. Υπ. Παιδείας, κ. Τάσου Κουράκη και συναντήθηκε με τον κ.Χρήστο Πιλάλη, Διευθυντή του Γραφείου.
Παρουσιάσθηκαν οι θέσεις της “κοινωνίας αξιών” και η πάγια αντίληψή μας ότι έχουμε θεσμική ευθύνη έναντι των πολιτών που εκπροσωπούμε, να καταθέτουμε στην κυβέρνηση τις προτάσεις μας επί κρίσιμων ζητημάτων, με σκοπό να συνδράμουμε στη διαμόρφωση συγκεκριμένων και κοινωνικά διευρυμένων μέτρων.
Στη συνέχεια, ο κ. Δημήτρης Κόλλιας, παρουσίασε τις ολοκληρωμένες προτάσεις μας για τη Παιδεία και την Εκπαίδευση. Κατατέθηκαν καινοτόμες προτάσεις για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και για την επαγγελματική, για την αναβάθμιση του ρόλου του Δασκάλου, την ανάπτυξη της βιωματικής εκπαίδευσης, την είσοδο στα πανεπιστήμια, την ισότιμη πρόσβαση στη Δημόσια δωρεάν παιδεία, το ρόλο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, τις υποδομές, την αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών, τους εσωτερικούς κανονισμούς στα σχολεία, καθώς και για τη στήριξη των μαθητών που δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα κλπ..
Στο τέλος ο κ. Πολυχρόνης Κοκκινίδης, παρουσίασε τις προτάσεις και τις δράσεις της “κοινωνίας αξιών”, σχετικά με την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Βίας στα Σχολεία και τον σημαντικό ρόλο της Σχολικής Διαμεσολάβησης.
Ο κ. Χρήστος Πιλάλης ευχαρίστησε τους εκπροσώπους της “κοινωνίας αξιών” για το ενδιαφέρον μας να συνδράμουμε την εθνική προσπάθεια του Υπ. Παιδείας, παρέλαβε το πρόγραμμα και τις προτάσεις της “κοινωνίας αξιών”, που το θεώρησε ιδιαίτερα αξιόλογο και με δυνατότητες πρακτικής εφαρμογής, άποψη που μας τιμά αφού ο ίδιος είναι βαθύς γνώστης του και λειτουργός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επί σειρά ετών.
You must be logged in to post a comment.